درخواست مشاوره رایگان و دریافت نمونه فایل‌های کلاس

| به مناسبت فصل تابستان

جستجو پیشرفته محصولات
0
سبد خرید خالی است.
ورود | ثبت نام
با ورود و یا ثبت نام در آموزشگاه زبان دکتر منوچهرزاده شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت ما و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.
ورود | ثبت نام
با ورود و یا ثبت نام در آموزشگاه زبان دکتر منوچهرزاده شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌های سایت ما و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

نمره مورد نظر آزمون تافل برای تحصیل در انگلیس

خواندن این مطلب

7 دقیقه

زمان میبرد!

نمره مورد نظر آزمون تافل برای تحصیل در انگلیس

نمره آزمون تافل یک مورد بسیار مهم است که این مقوله به دلیل اینکه در کشور انگلستان سالانه پذیرای تعداد زیادی دانشجو از سراسر دنیاست و به دلیل کیفیت آموزشی بالا و وجود دانشگاه های تراز اول مانند دانشگاه آکسفورد و کمبریج، کشور انگلیس را برای تحصیل انتخاب میکنند. در حال حاضرجایگاه اول و دوم  در رده‌ بندی منتشر شده از‌ بهترین دانشگاه‌ها توسط نشریه تایمز، متعلق به کشور انگلستان است . یکی دیگر از مزایای تحصیل در دانشگاه های معتبر کشور انگلیس دستیابی به بازار کار جهانی است. در صورتی که قصد مهاجرت به کشور انگلستان را دارید این امکان از طریق تحصیل برای شما وجود دارد. اگرچه در این مسیر ممکن است با چالش‌های زیادی روبه‌رو شوید اما جای نگرانی نیست گت یو کی ویزا در کنار شماست تا مسیر اخذ پذیرش و ویزای تحصیلی را با موفقیت سپری کنید.

ثبت نام آزمون تافل برای مهاجرت و دانشگاه و اهمیت نمره آزمون تافل

داوطلبان در آزمون تافل با این اهداف ثبت نام می کنند:

پذیرش تحصیلی: برای گرفتن پذیرش از دانشگاه موردنظر باید مدرک زبان معتبری را ارائه دهید. آزمون تافل اعتبار زیادی در دانشگاه‌های سراسر دنیا دارد. به همین دلیل می‌توانید به سایت دانشگاهی که می‌خواهید در آن تحصیل کنید بروید و اپلای کنید. ببینید چه نمره‌ای برای گرفتن پذیرش لازم دارید.

کار: کسانی که قصد زندگی و تحصیل دارند،  به داشتن یک شغل در کشور موردنظر نیاز دارند. شرکت در آزمون تافل، شما را در پیدا کردن  شغل های مناسب کمک می‌کند البته ارائه مدرک تافل، فقط یکی از پیش‌نیازهای اپلای کردن برای کار است. با دریافت یک بهترین نمره آزمون تافل می‌توانید شانس خود را برای داشتن یک شغل مناسب بیشتر کنید.

مهاجرت و زندگی: یادگیری زبان انگلیسی از نیازهای اولیه مهاجرت و زندگی کردن در کشورهای انگلیسی ‌زبان است. برای گرفتن ویزا، داشتن یک‌ مدرک زبان معتبر یکی از پیش‌نیازهای مهم و اصلی است. آزمون تافل یکی از گزینه های بسیار مهم برای شما خواهد بود.

معرفی دانشگاه های انگلیس که می توانید با کمترین نمره آزمون تافل شرکت کنید

دانشگاه دربی در سال 1851 در شهر دربی انگلستان تاسیس شد و از لحاظ کیفیت آموزشی جزء بیست دانشگاه برتر بریتانیا قرار دارد. چنان‌که ارزیابی ملی دانشجویی نیز این نکته را تأیید می‌کند. این دانشگاه تضمین کرده‌است که هشتادوپنج درصد از کلاس‌هایش با جمعیتی کمتر از سی دانشجو برگزار شود و اگر دانشجویان مقطع کارشناسی هرگاه که احساس نیاز کنند می‌توانند از استاد راهنمای شخصی خود بهره ببرند. 81.1 درصد از دانشجویان بین المللی فارغ التحصیل کارشناسی این دانشگاه مشغول به کار می باشند یا در حال ادامه تحصیل هستند. دانشگاه دربی موفق به کسب مدال طلا  رده برتر در تدریس در انگلستان شد و در میان 20 درصد دانشگاه های برتر کشور قرار گرفت.

دانشگاه استرلینگ در مرکز اسکاتلند واقع شده است و در سال 1967 تاسیس شد و محیط دانشگاه آن در یک قلعه قرن ۱۸ در ساحل یک دریاچه واقع شده است.ئدانشگاه استرلینگ از طرف دانشجویان به عنوان بهترین دانشگاه برای تحصیل شناخته شده است و چهلمین سالگرد تاسیس خود را در سال 2007 جشن گرفت. در سال 2008 هم در زمینه ی رقابت های ورزشی موفق به دریافت جایزه شد. دانشگاه استرلینگ از امن ترین مکان های دانشجویی اعلام شده است و این دانشگاه اساتید، دانشجویان و کادر کارکنان خود را به استفاده از وسایل حمل و نقل دوستدار محیط زیست تشویق می کند.

پنج دانشکده دوره های تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه استرلینگ:

  • دانشکده ی علوم اجتماعی
  • دانشکده ی هنرهای زیبا
  • دانشکده ی مدیریت
  • دانشکده ی منابع طبیعی و محیط زیست
  • دانشکده سلامت و علوم ورزشی

دانشگاه لیدز انگلستان در سال 1904 در شهر لیدز که یکی از متنوع ترین شهرهای انگلستان است که در استان یورکشایر واقع شده است. این دانشگاه یکی از بزرگترین دانشگاه های بریتانیا است که فقط یک مایل از مرکز شهر فاصله دارد. دانشگاه لیدز در جهان و در انگلستان جزء دانشگاه های برتر در جهت علم آموزی دانشجویان مشتاق قرار گرفته است. رشته هایی چون رشته مطالعات محیطی، علوم زمین و دریا، مطالعات ارتباطات و رسانه ها و زبان و ادبیات انگلیسی این دانشگاه، از نظر جهانی شناخته شده است و جزء بالاترین رتبه ها قرار دارد. این دانشگاه رتبه 86 جهانی را از آن خود کرده است و جزء 20 دانشگاه برتر انگلستان نیز محسوب می شود. در کل می توان گفت این دانشگاه جزء پنج درصد برتر دانشگاه های جهان می باشد. دانشگاه لیدز انگلستان دارای ۷ دانشکده می باشد که هر دانشکده به مدارس و مراکز کوچک‌تری تقسیم می‌شود.

  • دانشکده هنر، علوم انسانی و فرهنگ
  • دانشکده علوم زیستی
  • دانشکده بازرگانی
  • دانشکده فنی و مهندسی و علوم فیزیکی
  • دانشکده محیط زیست
  • دانشکده پزشکی و بهداشت
  • دانشکده علوم اجتماعی

دانشگاه آنگلیای شرقی انگلستان که در سال 1963 تأسیس شد و در رنکینگ QS ، دارای رتبه ۳۷ در بین بهترین دانشگاه های انگلستان و رتبه ۳۰۷ در بین بهترین دانشگاه های دنیا است و نام آن در لیست دانشگاه مورد تایید وزارت علوم ایران در انگلستان و مورد تایید وزارت بهداشت ایران در انگلستان قرار دارد. یک موسسه آموزشی عالی دولتی غیرانتفاعی است که در حومه شهر کوچک نورویچ درشرق انگلستان واقع شده است. دانشگاه آنگلیا شرقی به طور رسمی توسط شورای خصوصی به رسمیت شناخته شده است. این دانشگاه  دوره‌ها و برنامه‌هایی را برگزار می کند که منجر به گرفتن مدارک تحصیلی رسمی مانند مدرک لیسانس، مدرک کارشناسی ارشد، مدرک دکترا می‌شوند. همچنین این دانشگاه تسهیلات و خدمات آکادمیک و غیر آکادمیک از جمله کتابخانه، مسکن، امکانات ورزشی، بورسیه تحصیلی و کمک مالی، تحصیل در خارج از کشور و همچنین خدمات اداری و غیره را برای دانشجویان قرار داده است.

دانشکده های دانشگاه آنگلیای شرقی انگلستان

این دانشگاه چهاردانشکده اصلی دارد که عبارتنداز:

  • دانشکده هنر و علوم انسانی
  • دانشکده پزشکی و علوم بهداشتی
  • دانشکده علوم
  • دانشکده علوم اجتماعی

دانشگاه متروپولیتن منچستر یک دانشگاه دولتی است که در منچستر انگلیس واقع شده است و در سال 1992 میلادی تاسیس شد. دانشگاه متروپولیتن منچستر یکی از اعضای معتبر انجمن MBA و عضو اتحاد دانشگاه، انجمن دانشگاه های شمال غرب، انجمن مدارس عالی تجارت و انجمن دانشگاه های اروپا است و تعداد زیادی ازمتخصصان حقوقی و تجاری، دانشمندان، مهندسان، معلمان، کارمندان بهداشت و افراد خلاق را پرورش می دهد. این دانشگاه دارای 85 درصد اثر تحقیقاتی برتر در جهان و بین الملل است که در REF مورد قضاوت قرار می گیرد. در رتبه ‌بندی دانشگاه‌های جهان در سال 2021 که توسط مؤسسه QS انجام گرفته‌است این دانشگاه در رتبه 801 دنیا قرار گرفته‌ است.

دانشکده های دانشگاه متروپولیتن منچستردانشکده های دانشگاه متروپولیتن منچستر

  • دانشکده هنر و علوم انسانی
  • دانشکده تجارت و حقوق
  • دانشکده تحصیلات
  • دانشکده بهداشت، روان شناسی و مراقبت های اجتماعی
  • دانشکده علم و مهندسی

مزایای تحصیل در انگلستان

  • ارائه آموزش با کیفیت
  • رشد بالای اقتصادی و نرخ پایین بیکاری
  • جزء دومین سیستم آموزش برتر در سطح جهانی
  • هزینه های پایین تحصیلی نسبت به دیگر کشورها مثل کشور آمریکا
  • قرار گرفتن دانشگاه های انگلستان در لیست دانشگاه های برتر جهان
  • مسافت کوتاه و نزدیکی جغرافیایی ایران و انگلستان

کشور انگلستان برای دانشجوها آموزش سطح بالا و سیستم عالی آموزشی، امکانات رفاهی مناسب را برای دانشجویان فراهم می کند. هزینه های تحصیلی به صرفه انگلستان نسبت به دیگر کشورها مثل آمریکا و استرالیا است به این دلیل که دوره برنامه های تحصیلی در انگلستان کوتاه تر است و همین باعث کمتر بودن هزینه ها نسبت به دیگر کشورها می شود. فاصله کم انگلستان از ایران به علاوه اینکه زمان و هزینه رفت‌وآمد را کمتر می کند، باعث می شود تا شما به راحتی بتوانید با خانواده‌تان ملاقات کنید.

درباره نویسنــده
نظرات کاربـــران
فاقد دیدگاه
دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است. اولین دیدگاه را شما بنویسید.
ثبت دیدگاه

یـک جلسه مشـاوره رایـگان

دریـافت نمونـه فایـل‌های کلاس

لطفا شماره همراه خود را در کادر زیر وارد کنید

مشـاوریـن مــا در سـریع تـریــن زمــان بــا شمـا تـماس میـگیـرن

یـک جلسه مشـاوره رایـگان

دریـافت نمونـه فایـل‌های کلاس

لطفا شماره همراه خود را در کادر زیر وارد کنید

مشـاوریـن مــا در سـریع تـریــن زمــان بــا شمـا تـماس میـگیـرن