بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان

بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان

این روزها تعداد افرادی که تنها به یک زبان صحبت می‌کنند، بسیار کم‌تر شده است. دریچه گشایش به جهانی دیگر به کمک زبان انگلیسی امکان‌پذیر است. همه چیز به دلیل وجود راه ارتباط کلامی متحول شده است و افراد با توانایی برقراری ارتباط به دستاوردهای مهمی می‌رسند. در این میان روش‌های آموزش زبان نیز تغییر کرده است و از کلاس‌های خشک و یکنواخت قدیمی، به کلاس‌هایی با تکنیک‌های متنوع پازلینگ، خود آموز و آموزش آنلاین با اپلیکیشن رسیده است. اما پیدا کردن بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان، چالشی است که بسیاری از افراد خواهان یادگیری زبان به صورت خود آموز، با آن روبه‌رو هستند.

به همین دلیل قصد داریم در این مقاله به بررسی بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان بپردازیم و مزایای استفاده از هر کدام را ارزیابی کنیم.

اگر شما نیز قصد دارید خود آموز زبان را یاد بگیرید و دنیای جدیدی را کشف کنید، همراه ما باشید.

مزایای استفاده از اپلیکیشن یادگیری زبان

ابتدا بهتر است بدانید که یادگیری زبان از طریق اپلیکیشن چه مزایایی دارد؟ چرا بسیاری از افراد به جای حضور در کلاس‌های زبان تمایل دارند تا از طریق اپلیکیشن‌ها زبان بیاموزند؟ در واقع، تکنیک‌های آموزشی در اپلیکیشن‌ها به طور هوشمندانه و با تحقیقات کافی در حوزه آموزش زبان انتخاب می‌شود.

پیش از طراحی و پیاده سازی یک اپلیکیشن، استراتژی بخش‌های مختلف آن مشخص می‌شود و تکنیک‌های آموزشی مختلفی اعمال می‌شود تا بهترین نتیجه و بازخورد از مخاطب ثبت گردد.

مرحله بعدی، طراحی و پیاده سازی این تکنیک‌ها و توجه به مهارت‌های زبان آموزشی است. معمولا زبان آموز با تکیه بر تکنیک‌های موجود در اپلیکیشن می‌تواند مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و درک مطلب خود را ارتقا دهد.

تفاوتی ندارد که چه سطحی از زبان را داشته باشید، این اپلیکیشن‌ها با ارائه آزمون تعیین سطح ابتدایی خود می‌توانند سطح مناسب شما را پیشنهاد کنند تا بتوانید خیلی حرفه‌ای و بدون اتلاف وقت، خود آموز زبان را آغاز کنید.

در دسترس بودن بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان، مهم‌ترین مزیت آن‌ است. شما به راحتی می‌توانید در هر مکانی که هستید بدون محدودیت‌های فیزیکی و جغرافیایی، تجربه آموزشی با کیفیتی داشته باشید. امکان استفاده در هر زمان و مکان بدون هر گونه پیش‌نیاز مثل قلم و کاغذ، موجب شده است تا اپلیکیشن‌های آموزش زبان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرند.

معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان

شناخت بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان به شما کمک می‌کند تا از میان بهترین‌ها یک گزینه را انتخاب کنید. استفاده از چند اپلیکیشن زبان به شما کمک می‌کند تا ساختاری منسجم و مکمل را ایجاد کنید و پله‌های رشد در آموزش زبان را بسیار سریع طی نمایید. این مزیت فوق‌العاده‌ای است که آموزش زبان برایتان دارد.

1- اپلیکیشن دولینگو

یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های شگفت انگیز برای آموزش زبان Duolingo است. این اپلیکیشن توانایی آموزش چندین زبان مختلف را داراست. تکنیک بکار رفته در آموزش دولینگو به گونه‌ای است که بر روی تمام مهارت‌های مهم زبان آموزی شما اثر می‌گذارد.

تقویت مهارت گفتاری، نوشتاری و درک مطلب با جملات مختلف و تصاویر مرتبط، ذهن شما را برای آموختن و تثبیت اطلاعات آماده می‌کند. از مزایای عالی دولینگو می‌توان به تحریک زبان آموز در زمینه مشارکت اشاره کرد. ضرورت دوره کردن دروس و ثبت اطلاعات در بخش‌های پایدارتر ذهن نیز، از جمله استراتژی‌های موفقیت آمیزی است که در اپلیکیشن دولینگو مورد استفاده قرار گرفته است.

2- اپلیکیشن هلو انگلیش لرن انگلیش

به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان می‌توان به اپلیکیشن Hello English: Learn English اشاره کرد. این اپلیکیشن در سال 2017 به عنوان بهترین اپ آموزش زبان در هند معرفی شد. 475 درس مختلف در این اپلیکیشن وجود دارد که می‌توانید به وسیله آن درک خوبی از زبان انگلیسی به دست آورید.

جالب است بدانید که Hello English: Learn English امکان آموزش آفلاین را دارد؛ به همین دلیل، طرفداران این اپ در هر فضا و مکانی که باشند، بدون نیاز به اینترنت می‌توانند آموزش را پیگیری کنند و سطح زبانشان را ارتقا دهند. در نظر گرفتن تمام نیازهای زبان آموز با طراحی کاراکترها، متون و سوالات مختلف انجام شده است تا بهترین بازخورد آموزشی از مشاهده دروس ثبت گردد.

3- اپلیکیشن لرن انگلیش وید مرمایس

اپلیکیشن Learn Languages with Memrise یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های این حوزه است. در این اپ شما اثری از متون خسته‌کننده و تکراری نخواهید دید! بلکه همه چیز از طریق آموزش با ویدئو صورت می‌گیرد.

عملکرد جمعی و کمک‌های متنوع از طریق افراد متخصص در این حوزه موجب شده است تا یک همکاری جمعی برای رشد و پیشرفت صورت گیرد. در این اپلیکیشن افراد باتجربه و متخصص در زبان، تلاش می‌کنند تا از طریق اشتراک گذاری ویدئوهای آموزشی و ویدئوهایی با زبان Native به زبان آموزان مطالب جدیدی آموزش داده و دایره لغات آن‌ها را گسترش دهند.

4- اپلیکیشن آموزش زبان بابل

ارائه درس‌های تعاملی در بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان به اسم بابل، مهم‌ترین ویژگی آن است. شما می‌توانید با استفاده از دروس طراحی شده توسط متخصصین آموزش زبان، سطح زبان‌تان را ارتقا دهید و برای شرکت در آزمون و دریافت مدرک آیلتس آماده شوید.

خوشبختانه، رویکرد آموزشی در اپلیکیشن Bubble به گونه‌ای است که هم از نظر حفظ لغات و ارتقا دایره لغات به رشد خواهید رسید، هم از نظر گرامر و دستور زبان انگلیسی پیشرفت خواهید داشت. در ارزیابی‌های آکادمیک، گزارشاتی از موفقیت زبان آموزان این اپلیکیشن ثبت شده است که نشان می‌دهد استفاده از بهترین اپلیکیشن یادگیری زبان تا چه اندازه در ارتقا سطح آموزشی اهمیت دارد. دروس طراحی شده در این اپلیکیشن فقط نیازمند 10 تا 15 دقیقه زمان است؛ اما استفاده مداوم از آن می‌تواند رشد بسیار جدی در زبانتان ایجاد کند.

خلاصه مطلب

این روزها آموزش زبان به روش‌های قدیمی منسوخ شده است. به جای این روش‌ها، خود آموز زبان به صورت ویدئویی، کلاس‌های پازلینگ زبان و بهترین اپلیکیشن برای یادگیری زبان به میان آمده‌اند. زبان آموزانی که در سیستم آموزشی جدید تلاش می‌کنند تا زبان دوم خودشان را بهتر بیاموزند، به شدت از بازخوردهای موفقیت آمیز سایرین انرژی می‌گیرند و در تلاش برای پیدا کردن راه‌های جدید و متنوع در آموزش زبان هستند. استفاده از اپلیکیشن‌ها هیجان‌انگیزترین روش یادگیری محسوب می‌شود.

پیام بگذارید

تخفیف ویژه

هدیه خرید اولی ها به مدت محدود