نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی

نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی به چه صورت است؟

نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی به عوامل مختلفی بستگی دارد. زبان انگلیسی به عنوان زبان اصلی جهان مدرن شناخته شده است افراد زیادی در سراسر جهان به دلایلی سعی در یادگیری زبان انگلیسی دارند یکی از دلایل اصلی یادگیری صفر تا صد زبان انگلیسی این است که از این زبان به عنوان زبان بین المللی کسب و کار و صنایع هنری و علمی میتوان استفاده کرد. نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط خانم و آقا در سال  ۱۴۰۱ در حالت آنلاین و اینترنتی به نسبت حضوری و تدریس در منزل حدود ۲۰ درصد ارزان تر است. هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی توسط مدرس خانم در رشته ادبیات انگلیسی و آموزش زبان انگلیسی در مقطع لیسانس و فوق لیسانس در تهران حق التدریس هر جلسه یک ساعت و نیم چه جوری ۱۸۰ تا ۱۵۰ هزار تومان می باشد که این جلسات به صورت آنلاین ۲۰ درصد تخفیف دارد.

نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در هر رده سنی و در هر مقطع تحصیلی

هزینه تدریس آیلتس تنها در ۷ هفته با جدیدترین متد از سطح مبتدی ۱۳۰ هزار تومان میباشد. نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی برایچهار مهارت آیلتس، اخذ نمرات سی ال بی ۹ برای مهاجرت به کانادا، تدریس آیلتس در حدود ۸۰ هزار تا ۱۰۰ هزار تومان می باشد. نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی آیلتس توسط مدرس خانم دارای مدرک آیلتس آکادمیک و جنرال بیش از ۳۰ سال سابقه تدریس آیلتس زبان انگلیسی جلسه ای ۱۰۰ هزار تومان می باشد. آموزش زبان انگلیسی توسط مدرس خانم با بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس ۱۸۰ تومان برای هر جلسه ترمیک می باشد. تدریس دوره فشرده انگلیسی برای آزمون های بین المللی برای چهار کتاب در زمینه بهبود چهار مهارت زبان به همراه واژگان انگلیسی و گرامر ۱۰۰ هزار تومان میباشد.

نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی در تهران برای تمامی سنین از کودکان و بزرگسالان ۸۰ هزار تومان میباشد. نرخ تدریس خصوصی و نیمه خصوصی زبان انگلیسی با استفاده از مطالب علمی و روز دنیا بهترین کتاب ها منابع آموزش زبان انگلیسی به همراه فیلم و موسیقی در منزل و محل کار توسط مدرس آقا هر جلسه ۱۰۰هزار تومان است. هزینه تدریس خصوصی زبان با ۱۲ سال سابقه تدریس توسط مدرس خانم که مخصوص بانوان و کودکان می باشد که شامل کلاس های مکالمه مخصوص مهاجرت دوره های بسیار کاربردی تدریس زبان دبیرستان در تابستان و کلاس های تخصصی گرامر جلسه ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان میباشد.

نرخ تدریس کودکان

 هزینه تدریس مدرس زبان کودکان در تهران با بیش از ۸ سال سابقه تدریس و آموزش ۱۵۰ زبان آموز خردسال متخصص تدریس به کودکان و نوجوانان فارغ التحصیل دکتری از دانشگاه تربیت مدرس و فوق دکترا از کشور آلمان ۸۰ تا ۱۲۰ هزار تومان میباشد. هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی، ارتقای توانایی دستور زبان انگلیسی و استفاده از بهترین روش ها برای گرفتن نمره بالا در آزمون ارتقای مهارت های چهارگانه آزمون آیلتس ۹۵ هزار تومان است. نرخ تدریس حرفه ای زبان انگلیسی به صورت خصوصی و نیمه خصوصی توسط کارشناسان ارشد آموزش زبان انگلیسی از دانشگاه دولتی تهران و مدرس مقطع بزرگسالان کانون زبان انگلیسی در مدت ۴۰ جلسه که زبان آموزان را طوری آموزش میدهند که بتواند در سفرهای خود به راحتی قادر به تعامل باشند ۷۰ تا ۹۰ هزار تومان میباشد. در سال ۱۴۰۲ برای نرخ تدریس زبان خصوصی ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان برای هر جلسه و ۶۵ تا ۸۰ هزار تومان برای هر ساعت کلاس زبان انگلیسی می توان در نظر گرفت. نرخ کلاس های آنلاین ۲۰ درصد ارزانتر از کلاس های حضوری می باشد.

نرخ زبان انگلیسی به چه چیزی بستگی دارد؟

 نرخ کلاس زبان بسته خصوصی و نیمه خصوصی بودن آن و تعداد زبان آموزانی که شرکت می کنند و در هر کلاس حاضر می‌شوند و همچنین آنلاین و حضوری بودن کلاس ها تفاوت دارد. قیمت کلاس های زبان انگلیسی برای آزمون های بین المللی مانند تافل و آیلتس بیشتر از کلاس های عادی است اگر سطح زبان آموز بالا باشد قیمت تدریس زبان انگلیسی نیز بالاتر می‌رود بسته به میزان سطح زبان و سابقه تدریس زبان قیمت کلاس های زبان انگلیسی می تواند از جلسه ۴۰ هزار تومان تا جلسه ای ۱۵۰ هزار تومان متغیر باشد. هزینه های کلاس زبان انگلیسی یا دوره پازلینگ خصوصی فشرده از کلاس های عادی بیشتر می باشد زیرا مدرس باید در کمترین زمان باید مطالب خود را به صورت فشرده در دسترس زبان‌آموز قرار دهد و او را آموزش دهد هزینه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی بیشتر از کلاس های عمومی می باشد و هزینه کلاس های خصوصی زبان انگلیسی مجازی ۲۰ تا ۳۰ درصد کمتر از کلاس های خصوصی است. وقتی کلاس ها در آموزشگاه‌های خصوصی برگزار می‌شوند هزینه‌ها افزایش پیدا می‌کند زیرا آموزشگاه‌ها نیز باید درصدی از قیمت معلم خصوصی زبان انگلیسی را برای خود بردارند به خاطر همین موضوع هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل با صرفه تر از تحصیل در آموزشگاه های زبان است.

قیمت کلاس های خصوصی زبان

قیمت کلاس های خصوصی زبان بسته به تعداد جلسات متفاوت است. هرچه تعداد جلسات بیشتر باشد قیمت هر جلسه کاهش پیدا میکند و هر تعداد دانش آموزی که به کلاس های خصوصی زبان انگلیسی وارد می شود به ازای هر نفر ۱۰۰۰۰ قیمت کلاس بیشتر میشود. شیوه و روش تدریس معلم خصوصی زبان انگلیسی نیز در هزینه تدریس موثر می باشد و راه های مدرن و جدید هزینه‌های بیشتری نسبت به شیوه قدیمی دارند. در شهرهای بزرگ نیز هزینه‌های تدریس به دلیل بالا رفتن هزینه‌های زندگی بیشتر از شهرهای کوچک است. هزینه‌ های زبان انگلیسی آنلاین که توسط آموزشگاه ها برگزار می‌شود بسته به دانشجو ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان میباشد. قیمت مدرس خصوصی زبان انگلیسی برای آیلتس و تافل بسته به سطح زبان آموز و امکاناتی که مورد نظر است متغیر است. اگر دانشجو مایل به تقویت مکالمه زبان انگلیسی باشد و در این مورد نیاز به مدرس داشته باشد هزینه آن کمتر از کلاس های خصوصی زبان است.

هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی برای کودکان ممکن است با اضافه کردن اردوهای آموزشی و برنامه های آنها افزایش پیدا کند این اردوهای آموزشی کودکان را تشویق می‌کند که لغات جدید انگلیسی را فرا بگیرند و در فرصت های مناسب از آموخته های خود برای علمی ببرند. متدهای آموزشی به کار رفته در آموزش کودکان موثر است و در هزینه های کلاس های خصوصی زبان انگلیسی تاثیر دارد. یکی از تخصص های مهم در هزینه معلم خصوصی زبان انگلیسی که برای کودکان موثر است و نقش مهمی ایفا می کند توانایی و خلاقیت معلم در خلق بازی های آموزنده است. سابقه کاری مدرس عامل بسیار مهمی در زمینه هزینه تدریس خصوصی کلاس های زبان دارد مدرسین تازه کار کلاس های خصوصی زبان انگلیسی را با قیمت پایین‌تری برگزار میکنند ولی اساتید و مدرسینی که سابقه کاری بالایی دارند و استاد دانشگاه و یا معلم و غیر سمی هستند برای شرکت در کلاسهای خصوصی زبان انگلیسی هزینه‌های بالایی دریافت می‌کنند. مدرسینی که سابقه کار بالایی دارند و توانسته اند افراد زیادی را برای کنکور زبان انگلیسی و مکالمه زبان آماده کنند قابل اعتمادتر هستند و شرکت کردن در کلاسهای خصوصی زبان با این مدرسین نتیجه بهتری برای ما خواهد داشت.

عوامل موثر در هزینه کلاس زبان

علاوه بر سابقه کاری محل تدریس زمان برگزاری کلاسها تعداد جلسات تدریس خصوصی زبان و مکان برگزاری کلاس های تدریس در یادگیری زبان انگلیسی موثر است افرادی که در جلسات تدریس خصوصی شرکت می‌کنند اگر بتواند دوستان خود را نیز به مدرسه معرفی کنند می‌توانند از این کلاس ها برای خودشان تخفیف بگیرند. بعضی از اساتید زبان انگلیسی جلسه اول رایگان و یا با نصف قیمت کار برگزار می‌کنند به این ترتیب می خواهند به افراد این اطمینان را بدهند که اگر از کیفیت تدریس و کلاس خصوصی زبان راضی نبودند لازم نیست مبلغی پرداخت کنند. قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل معمولاً بین ۱۲۰ تا ۴۰۰ هزار تومان می باشد. کلاس های خصوصی آنلاین زبان انگلیسی همیشه نسبت به کلاس های تدریس خصوصی زبان به صورت حضوری ۳۰ تا ۵۰ درصد ارزان‌تر هستند اما اگر تعداد جلسات آموزش زیاد شود ممکن است استاد تخفیف ویژه برای زبان آموز در نظر بگیرد. عوامل تعیین کننده تعرفه ها هزینه تدریس خصوصی زبان آموزشگاه های برتر به این دلیل که از اساتید با تجربه برای آموزش زبان استفاده می کنند هزینه بیشتری برای برگزاری کلاس ها دریافت می کنند.

هرچه کارنامه زبان آموز درخشنده باشد هزینه تدریس نیز کمتر است دانشگاهی که استاد در آن تحصیل کرده در نرخ تدریس موثر است نرخ تدریس در دوره امتحانات نسبت به تابستان بیشتر از حضور در کلاسهای خصوصی نسبت به کلاس های عمومی که هم از ظرفیت بالا و زمان اندک برخوردار هستند از این رو مفید می باشد که افراد با گذراندن کلاس های مکالمه خصوصی و تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کمترین زمان و بیشترین بازدهی به خواسته های خود که یادگیری واقعی زبان است برسند در کوتاه ترین زمان ممکن به توانایی مکالمه روان با تلفظ صحیح و رعایت قواعد دستوری دست یابند.نرخ تدریس خصوصی زبان انگلیسی بسته به عوامل متنوعی دارد و شما میتوانید طبق بودجه که دارید تصمیم بگیرید که در کلاس های آنلاین خصوصی شرکت کنید یا به صورت حضوری در کلاس ها شرکت کنید که البته بازدهی این دو روش بسیار متفاوت خواهد بود. شما میتوانید برای تقویت زبان انگلیسی خود به سایت دکتر منوچهر زاده مراجعه کنید.

تخفیف ویژه

هدیه خرید اولی ها به مدت محدود